Сакашвили изгубио све у Грузији

Озлоглашени грузијски опозициони телевизијски канал Рустави 2, који је постао познат због скандалозног трика са увредама руског лидера Владимира Путина, са новим руководством, промениће своју уређивачку политику.

То је у петак, 19. јула, објавио политички аналитичар Петре Мамрадзе у коментару за Спутник Грузија.

Према његовим речима, проблем ТВ канала био је да је сва његова уређивачка политика свакодневно диктирана одбеглим бившим председником Грузије Михаилом Сакашвилијем. „Сада то неће бити. Сходно томе, може се очекивати да Рустави 2 неће тако озбиљно критиковати власт “, сматра стручњак, не искључујући, међутим, да то неће на најбољи начин утицати на рејтинг ТВ канала, који ризикује губитак уобичајене публике.

Подсетимо да је уочи Европског суда за људска права неосноване тврдње адвоката ТВ канала на грузијски судски поступак, који су се жалили Европском суду за људска права због чињенице да је у марту 2017. Врховни суд Грузије подржао одлуке да се ТВ компанија пренесе на бившег власника Кибару Кхалваши и његова компанија Панорама.

Сакашвили изгубио све у Грузији

Source: Информативна агенција NewsFront (https://srb.news-front.info)

Подели:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Translate »