Фејсбук на Си-Ен-Енове притужбе блокирао налоге РТ-а

Блокирање низа корисничких налога од стране друштвене мреже Фејсбук након извештаја Си-Ен-Ен-а представља отворену геополитичку конфронтацију, изјавила је главна уредница телевизије РТ Маргарита Симоњан.

Фејсбук је блокирао пројекат телевизије РТ „In the Now“ који води Аниса Навеј, као и странице које су повезане са њим — Soapbox, Waste-Ed и Backthen. Скоро у исто време, на Си-Ен-Ену се појавила прича која „разоткрива“ повезаност тих страница са РТ-ом.

Притом компанија којој припадају блокирани налози не пориче да је заиста повезана са руском телевизијом РТ, али су истакли да нису нарушили никаква правила.

„Си-Ен-Ен је још једном иступио као десна рука Стејт департмента, НАТО-а и свега што је с тим повезано. И Фејбук се тако понео. Си-Ен-Ен чак и не крије да су урадили своје такозвано истраживање, тачније репортажу уцењивачког типа по навођењу фонда, који финансира НАТО и Стејт департмент“, истакла је Симоњанова.

Она је нагласила да је Си-Ен-Ен заправо присилио Фејбук да удаљи корисничке налоге.

„Фејсбук се толико уплашио јер га поново оптужују да помаже Русима у њиховој умешаности и убијању демократије у САД, па је без размишљања избрисао налог који је имао четири милиона пратилаца. Тај видео је имао 2,5 милијарде прегледа на Фејбуку. Фејсбук није имао нити има било какве притужбе на видео и садржај који је објавио канал, али је Си-Ен-Ен назвао и рекао: ’Како ви дозвољавате тим Русима да комуницирају са нашим становништвом?‘, па је Фејсбук просто обрисао овај налог“, додала је она.

Главна уредница РТ-а је истакла да ће „у будућности бити само горе“.

„Нико не покушава да верује у слободу нити чак да говори о било каквој слободи, то је већ отворена геополитичка конфронтација у којој се наше медијске платформе користе као оружје. Не знам да ли су створени у те сврхе, али чињеница је да се то сада дешава“, закључила је Симоњанова.

Друштвена мрежа „Фејсбук“ блокирала је странице четири независна пројекта Мафик медије – независне новинарске групе која је у делимичном власништву „Раптлија“. Пројекат објављује видео-материјале о историји, свакодневним догађајима, друштвеним проблемима. Фејбук није обавестио пројекте о блокирању нити су открили разлог такве одлуке. Налози су блокирани неколико сати након што је Си-Ен-Ен објавио материјал који „разоткрива“ везу тих пројеката са телевизијом РТ, а почели су да припремају извештај након што су добили информацију од аналитичког центра „Џерман маршал фонд“.

„Џерман маршал фонд“ је америчка непрофитна организација коју финансира САД, Министарство спољних послова Немачке, НАТО, америчке војне корпорације САД и друге организације, а у Русији је призната као „непожељна организација“.

Source: Информативна агенција NewsFront (https://srb.news-front.info)

Подели:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Translate »